LinkedIn™ profil beállítás
A LinkedIn™ csatornán magán profilt magánszemélyeknek, cégeknek pedig céges oldalt (company page) kell létrehozni. Sokan nem tudják, de magán profil 76 beállítási szempont szerint épül fel, egy company page pedig 51 db. Ha ezek hiányosan vannak beállítva a közönséged, a potenciális célcsoportodnak nem fogja feldobni a LinkedIn™ algoritmus a profilod. Ezt úgy képzeld el, mintha lenne egy vérprofi weboldalad, de nem lenne jól be SEO-zva. Senki nem látná.
Ez a LinkedIn™ még erőteljesebben teljesül, a csatorna sajátos algoritmusa miatt. A LinkedIn™ egyszerűen nem fogja megmutatni a profilod, releváns személyeknek. Ezenfelül, ugyanúgy, mint ahogy az életben sem, itt sincs második első benyomás.
A LinkedIn™ profilod pedig a te szakmai digitális névjegyed. Így nagyon nem mindegy, hogy az technikailag és esztétikailag hogyan van felépítve.