top of page

Acerca de

Image by Agence Olloweb

LinkedIn fejlődési számok, statisztika, demográfiai adatok és érdekességek

A LinkedIn felhasználók száma összesen:
756 millió 
Utolsó frissítés: 21/06/21

Az aktív LinkedIn felhasználók száma Európában:
198 millió+ 
Utolsó frissítés: 21/06/21

Aktív munkakeresők a LinkedIn-en:
15 millió+ 
Utolsó frissítés: 21/06/21

Magyar felhasználók száma a LinkedIn-en:
1,1 millió +
Utolsó frissítés: 21/06/21

 

Linkedin demográfiai adatok

  • A Linkedin -felhasználók több mint 74% -a az Egyesült Államokon kívülről származik.

  • A nők a teljes LinkedIn -felhasználók 43,1% -át teszik ki, míg a LinkedIn felhasználók 56,9% -a férfi.

  • A legtöbb LinkedIn -felhasználót elérő korcsoport 25 és 34 év között van, 60,1% A főiskolai vagy annál magasabb végzettségű internetezők 50% -a használja a LinkedInt.

  • A LinkedIn -felhasználók átlagos jövedelme jelenleg évi 46 644 dollár.

  • 61 millió felső szintű befolyásoló és 65 millió döntéshozó van a LinkedIn-en.

  • 17 millió véleményvezér és 10 millió C-szintű vezető van a LinkedIn-en.

A LinkedIn felhasználók száma évről-évre

2010 -    78 M

2011 -  116 M

2012 -  174 M

2013 -  238 M

2014 -  313 M

2015 -  380 M

2016 -  450 M

2017 -  490 M

2018 -  556 M

2019 -  604 M

2020 -  690 M

Q1 2021 - 756 M

LinkedIn használati szokás statisztika

  • 40 millió ember használja hetente a LinkedInt álláskeresésre

  • A LinkedIn -en percenként 3 embert vesznek fel.

  • 2020 -ban 55% -kal nőtt a beszélgetések száma a LinkedIn -en

  • A LinkedIn teljes forgalmának 57%-a mobil eszközökről származik

  • A tartalmak iránti elkötelezettség 80% -a a Mobile -ból származik.

  • Az alkalmazottak 14x nagyobb valószínűséggel osztanak meg tartalmat a munkáltatóiktól, mint bármely más típusú tartalmat a LinkedIn-en.

Cégek száma a LinkedIn-en

2017 - 18 millió

2018 - 26 millió

2019 - 30 millió 

2020 - 50 millió

Q1 2021 - 57 millió

Clapping Audience

Marketing tartalmak statisztikái

  • Évente 280 milliárd hírcsatorna frissítést tekintenek meg.

  • A LinkedIn a B2B webhelyekre és blogokra irányuló közösségi forgalom több mint 50%-át teszi ki a LinkedIn.

  • A B2B marketingszakemberek 92%-a használja a LinkedInt a digitális marketing stratégiájukban.

  • A LinkedIn tartalmak 60%-kal nőttek 2020 -ban

  • A LinkedIn élő közvetítések 437% -kal nőttek 2020 -ban

  • 2 millió aktív tartalomkészítő van a LinkedIn-en.

  • A hosszú formátumú tartalom (1900+ szó) jobban teljesít a 

  • 1M+ LinkedIn felhasználó hetente tesz közzé tartalmat

  • Az olvasók 45%-a a vállalatok felső vezetése alá tartozik.

  • A képekkel ellátott bejegyzések 2x nagyobb reakciót kapnak.

  • Csak 3 millió felhasználó oszt meg tartalmat heti rendszerességgel.

  • Az 5,7 vagy 9 címsorra osztott bejegyzések teljesítenek a legjobban.

  • A 40-49 karakter közötti cikkek teljesítenek a legjobban A videó nélküli cikkek jobban teljesítenek, mint a videót tartalmazó cikkek.

  • A videókat natív módon a legjobb feltölteni a LinkedIn-re.

LinkedIn fizetett hirdetések statisztikái

Blue Background

 A LinkedIn hirdetések potenciálisan elérhetik a világ lakosságának 13%-át. 

A LinkedIn hirdetések elérése 25 millióra nőtt 2020 Q4-ben.

A LinkedIn potenciális ügyfelenkénti költsége 28%-kal alacsonyabb, mint a Google Ads.

Érdekességek

  • Egy átlagos LinkedIn bejegyzés 21 iparágat és 9 országot ér el

  • A vezetők a LinkedIn-t minősítik a legjobb választásnak a szakmailag releváns tartalomhoz

  • A LinkedIn a legmegbízhatóbb közösségi média platform.

  • 7x nagyobb valószínűséggel találnak meg, ha van profilképed a LinkedIn-en.

  • Ha legalább 2 korábbi munkatapasztalatot is tartalmaz a profilod, 12 -szer nagyobb valószínűséggel találnak meg a LinkedIn-en.

  • Egy teljesen feltöltött LinkedIn profil 21-szer több profilmegtekintést és 36-szor több üzenetet kap, mint a hiányos profilok.

  • A LinkedIn-ben 35 000 készség szerepel.

  • A LinkedIn jelenleg 24 nyelven érhető el.

  • Minden hónapban 100 M álláspályázat jelenik meg a LinkedIn -en.

  • Naponta 2 millió bejegyzés, cikk és videó jelenik meg.

  • 6 millió informatikai döntéshozó van a LinkedIn-en.

  • Egy átlagos vezérigazgató 930 kapcsolattal rendelkezik.

  • A toborzók több mint 95%-a rendszeresen használja a LinkedInt.

  • A LinkedIn üzenethirdetések 40% -os konverziós arányt biztosítanak.

Linkedinen való jelenlét mindenkinek hasznos. Kinek jobban, kinek kevésbé. Ha szeretnéd megtudni, hogy a te célcsoportod mekkora része van jelen a Linkedin-en, ezáltal valaha megtérülő lenne foglalkoznod vele, díjmentesen kielemzem és átadom számodra.

Kapcsolatfelvétel

Sikeres kapcsolatfelvétel

IMG_4274_edited.png
bottom of page